Zvijezda

21:41:00 0 comments


Vidio sam zvijezdu tako visoku
vidio sam zvijezdu tako hladnu!
Vidio sam blistavu zvijezdu što gori
nad mojim prazanim životom.

Bila je to zvijezda tako visoka!
Bila je to zvijezda tako hladna!
Usamljena neka zvijezda
što gori na kraju dana.

Pitao sam se, zašto je tako velika
udaljenost između mene i zvijezde?
Zašto ne siđe da mi pravi društvo?
Zašto gori tako visoko?

Slušajući, ja čuo sam u dubokoj sjeni,
o redu stvari odgovor meni:
ona gori da se ne ugasi nada
na kraju tvog tinjajućeg dana.



(Preveo: Vinko Kalinić)



A Estrela


Vi uma estrela tão alta,
Vi uma estrela tão fria!
Vi uma estrela luzindo
Na minha vida vazia.

Era uma estrela tão alta!
Era uma estrela tão fria!
Era uma estrela sozinha
Lunzindo no fim do dia.

Por que da sua distância
Para a minha companhia
Não baixava aquela estrela?
Por que tão alta luzia?

E ouvi-a na sombra funda
Responder que assim fazia
Para dar uma esperança
Mais triste ao fim do meu dia.



The Star


I saw a so high star
I saw a so cold star
I saw a shining star
In my empty life.

It was a so high star
It was a so cold star
It was a lonely star
Shining in the end of the day.

Why that so distant star
Didn't come down
To make me company?
Why did it shine so high?

And I listen to it in the deep shadow
Answering that it behaved this way
In order to give a sadder hope
To the end of my day.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar