Toše Proeski: Najljepše moje

03:11:00 0 comments

 


Najljepše moje,

kada riječi otrovne ubiju nježnost,

slome najbolje

strast bez razuma

ruku pod ruku

bili smo svoji i ničiji

s kojom lakoćom

vjerni i nevjerni

zbog sujete i gluposti

nismo uspjeli.


Vjeruj mi, nisam namjerno

svaku riječ je bih povuko

ponosni dotakli smo dno.

Mogu da te ne volim

ne i da te zaboravim

neopostivo si mi dužna zbog tog.


Ruku pod ruku

bili smo svoji i ničiji

s kojom lakoćom vjerni i nevjerni

strast bez razuma

moram večeras svoj bijes da potrošim

još jednu u nizu umjesto tebe zagrlim

zbog sujete i gluposti

nismo uspjeli.


Vjeruj mi nisam namjerno

svaku riječ da mogu ja bih povuko

ponosni dotakli smo dno

mogu da te ne volim

ne i da te zaboravim

neoprostivo si mi dužna zbog tog.




Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar