Sve što jesi oko srca je tjeskoba

19:40:00 0 comments


Jučer si bila moje rođenje
moj zanos
prva i posljednja riječ

lakoća ustajanja
mekoća sna

danas si znamen moje nemoći
križ tegoban, sudba ubogoga

bezmilosno vrijeme hrli na me
svojim oštrim mačem siječe
korjenicu moje vjere

nekoji se čudni ljudi
oko tvojih skuta roje
na ufanje moje odmahuju rukom
tvrdoglavac, kažu, ja sam
koji traži nemoguće

a ja nisam do li čovjek
što te ljubi –
kadkad nježno
kadkad gnjevno –
koji blagost tvoju nosi
ustrajno
i revno
i zatorništvo tvoje
kao i svi tvoji graditelji
što su pali žrtvom

razčetvorenu dok te gledam
miluju te moja oka oba

znaš li, Majko
sve što jesi
oko srca je tjeskoba

1991.

Vinko Kalinić


Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar