Sila nečista

20:22:00 0 comments


Ona je bila, i ja sam bio - po logici brojeva trebalo bi biti da smo dvoje, a mi smo bili jedno. Kad je iščezla, od tog jedno, ostalo me pola. I u toj polovici, opet, pola je bilo od nje, a pola od mene. Od mene koji sam sav od nje. S kojom, kad je ima, toliko sam djeljiv, da se i ne računam. Pak, kad je nema, od praznine, kao da i mene nema. I eto tako, između nas drhti svemir, od sile nečiste koju ljubavlju nazivamo!

* * *

Lei era ed io ero. Secondo la logica dei numeri eravamo in due, eppure eravamo uno. Quando lei sparì, di quest'uno rimase la mia metà. In quella metà di nuovo, metà era lei, metà ero io. Io che sono tutto intero lei. Lei che quando c’è mi rende talmente divisibile che non mi calcolo più. Quando non c’è, c’è solo il vuoto ed è come se non ci fossi. E così, tra noi trema l’universo a causa della forza bruta che chiamiamo amore.

Vinko Kalinić


Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar