Pjesmica za magarca

01:15:00 0 comments

- Osmini čovjeka


Ne pričajte mi o istini
ni o pravdi, ni slobodi
ni što rade udi
ni što mniju ljudi
ni što su jučer
ni što će danas

o ljepoti želim čuti
tek po koje nježno slovo
da ne sledi se srce moje
kao zemlja, kao kamen
da ne sruši se nebo ovo
što se vječno rađa
da ga srće ljudsko oko
nestalno
i prevrtljivo

ne govorite mi
ni što je pravo
ni što je krivo
pustite me ko magare
neka reve sve u meni
i što je mrtvo
i što je živo

svatko nosi svoje breme
tko na obrazu, tko na čelu
tamo, brate, lijepo piše
neizbrisivom nekom tintom
kakvim dahom tko uzdiše
i tko kojem spada cehu

pogledajte ljudsko lice
i bez riječi, prepoznat ćete
tko je čovjek, a tko nije

kog po grijehu, kog po osmijehu


Komiža, 12. svibnja 2011.


Vinko Kalinić

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar