Kosti uokolo

08:39:00 0 comments
(Los huesos de alrededor)



Ove kosti iz otkrivene grobnice
išle su ispravnim životnim
putem.

Promijenilo im se 
mjesto i sudbina
zbog glupe želje za
strijeljanjem i
vapnenih soli iz sline.
Danas je Pepe Mateo pronašao kosti
svojega oca (1936.-2007.): danas sam vidio kako se znoji
ispod neba dok je padala tuča.

Vidio sam ga u jednome selu u Kastilji
s DNK svoje krvi
kako čeprka zemlju noktima.
Vidio sam ga kako iskopava 14 leševa ne bi li
doveo u red kosti svojih najmilijih.

Danas sam vidio Pepea Matea kako plače.
Kako, kao da je još uvijek dječak
koji podnosi dvadeset i tri tisuće dana žalovanja,
presušenih suznica
plače svojim očima siročeta.

 Vidio sam ga u Pelabravu
dok čisti kosti svojega oca kako bi ih pokopao
kao što priliči,
da smrt ne bude uzrokom još veće tuge.

Vidio sam ga kako razgovara s Luisom Calvom,
češljajući svoje sijede vlasi i čuvajući naočale
jer od danas može vidjeti
kako se sjena njegovoga oca
sada slobodno

pruža
po ledenoj kastiljskoj zaravni.



(Prevela: Željka Lovrenčić)

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar