Povratak kući

22:43:00 0 comments


Vidim tvoje ruke
Koje od sunca kriju oči
Vidim tvoju kosu
Pokrivenu malom kapom
Vidim sjenu tvojih dlanova
Smiješ se
San
Ne poznaješ me
Eoni nas razdvajaju

Napustio sam te
Plašim te se
Ljubavi moja
Od stakla
Plašim te se
Na stepenicama si mi pružio ruke
I rekao: Pan
Hoćeš li da te kući povedem

Dok spavaš
Vidim ti suzu
U ruci stiskaš bijeli cvijet
Tukao sam te
Rekao si da je to nestašni tata učinio
Rekao si: Tata me voli
Ti sve znaš

San
Ne znaš koliko mislim na tebe
Ocean nas dijeli
Njegova voda grli tvoje otočiće
Na njemu ima drveća
Ima bakinih i tvojih igračaka
Koliko čeznem da te zagrlim
U ovim tamnim noćima

San
Hoću ti samo ovo reći
San, volim te
Ovo je samo za tebe
Nitko nije čuo
Ljubim te, San
Želim se vratiti kući
Povedi me

Tako si malen
A znaš
Da ću se vratiti
Da te vidim,
Da te stisnem u naručje
San, ti si Sunčeva zraka
I ja sam zraka Sunca

03. 09. 1993.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar