Potištenost

18:18:00 0 comments



Neke noći dok sam se rastajao s prijateljima na ulici
Projurio je čednom brzinom od 90 ili 100 km/h
Između dva reda parkiranih automobila
Crni porsche
Kao srednjovjekovni vitez na turniru Sreće
Jedva smo uklonili neke dijelove tijela
Da mu ne smetamo
Ja sam uspio reći kamo si nasrnuo, mladiću
On je već hvatao krivinu na kraju Nove vesi Drugi
Nisu bili tako dobroćudni U polumraku ulice
Mogao si čuti razna površna mišljenja
Majku i neodgovorne komentare
Našto sam ja rekao, s obzirom na to
Da je te godine još jednom bjesnio rat
U Hrvatskoj, da se momku možda žuri da preko Sljemena
Što prije stigne u rovove oko Osijeka
Ili u Dubrovnik
Dodao sam također da je možda nespokojan što mu otac
Više nije sekretar u ceka
Osim toga, možda ima osjećaj manje vrijednosti
Jer ga s nekoga nenamjernog propusta nisu pozvali u vojsku
A možda se tek nedavno vratio s Haitija
I sad provodi dane potišten u stilu
Club Med tristesse
I zbog toga
zbog nikakva drugog razloga
Kud prolazi nama na ulicama ostavlja

Miris domoljubnog izgaranja i viteške spremnosti:
U neku ruku autentično naš, hrvatski, fumus
Vaginalis.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar