Walt Whitman: Prolazio sam jednom kroz mnogoljudan grad

05:27:00 0 comments

 


Prolazio sam jednom kroz mnogoljudan grad 

utiskivajući u mozak za buduću upotrebu 

prizore njegove, arhitekturu, običaje, tradicije,


pa ipak, od čitavog tog grada sada se sjećam

samo jednog čovjek kojeg slučajno sretoh tamo

i koji me zadržo jer me je volio;


Iz dana u dan, iz noći u noć 

bili smo zajedno – sve drugo sam odavno već zaboravio,


kažem, sjećam se jedino tog čovjeka koji se

strasno privio uz mene,


ponovo lutamo, volimo se, ponovo se rastajemo,


ponovo me drži za ruku, ne smijem ići,


vidim ga privijenog uz sebe, usne mu nijeme i drhtave.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar