Toše Proeski: Volim osmijeh tvoj

01:15:00 0 comments

 


Krade mi te cesta

Kradu mi te ljudi

Svako pomalo od osmijeha

Tvog posudi


Iza svakog ugla

Stalno neko vreba

Da mi te ukrade

Kada malo sreće treba


Nitko nije kriv za to

Što te volim toliko

Al osmijeh tvoj je kriv da znaš

Što me osvajaš


Volim osmijeh tvoj baš dobro ti stoji

Još ti bolje stoje poljupci moji

Ma kriv je meni svako

Kom smiješ se ti, moja ljubavi


Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek

Smij se samo, dušu mi grij zauvijek

I krivi su mi svi, i krivo mi je sve

Kad sam bez tebe


Al nije krivo more

Miti sol u kosi

Miti nebo koje boju

Oka tvoga nosi




Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar