Tražila sam te

04:12:00 0 comments

Tražila sam te u odsjaju duge
i u onom djetetu što sjedi kraj pruge.

Tražila sam te u ljudima raznim
i u zagrljajima datim, maznim.

Tražila sam te u svakome slovu
u knjigama raznim,
pogledima dubokim i onim praznim.

Tražila sam te u kapima kiše
i u svemu, na ovome svijetu, što diše.

Tražila sam te u ognju gdje buktim
u sanjama dugim, javama suštim.

Tražila sam te u svakoj pori
i u onoj noćnoj, ružnoj mori.

Tražila sam te na licima drugih
u onim prolaznicima, neznanim, sjena okruglih.

Tražila sam te u siromahu što prosi
i u ljetu što žarke vrućine nosi.

Tražila sam te u kamenu svakom
i u poklonu primljenom il' datom.

Tražila sam te i nisam te našla
u svemu gdje sam pogledom ušla,
a nisam se snašla.

Tražila sam te i našla te jesam,
u nutrini svojoj gdje hodaš, duboko,
po duši ovoj.

Nina Kuljiš

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar