Ako se dobro sećam

04:17:00 0 comments

Ako se dobro i mudro sećam,
sedela si pored kreveta,
prebirala po sećanjima,
pa se uz muziku uspomena zaplakala,
eh, tad sam i ja sa tobom plakala.

Plakala si, jer te nije dovoljno ljubio,
a ja sam plakala, jer nisi bila
dovoljno srećna.
Tad si se nasmejala,jer si videla
kako i ja patim, ali bez razloga.

Čupala sam sreću iz svakog trena,
da bi tvojoj duši pronašla volju.
I plakala bih čitavu večnost,
samo da se ti ne bi ugasila.

Ali tebe više za mene nema,
prijateljstvo je završeno,
ali ja sam ipak njemu verna.
I moj život će postati reka nedostignuća.

Sad kad ja sedim pored kreveta,
tebe pored mene nema.
I sad kad ja plačem zbog uspomena,
ti se veseliš uz muziku blagog osećaja.

Jelena Šestović

---

Jelena Šestović je rođena 21. februara 1993., živi u Sivcu (Vojvodina), i piše pesme od svoje 12 godine. Do sada je napisala 1000 pesama, a kaže “piše da bih svoju dušu hranila lepim osećajima, i da bih imala snagu i razlog, da uprkos lošim stvarima, uvek nastavim dalje svojim odabranim putem”.

Draga Jelena, tvoji stihovi su puni lijepih osjećaja, i putevi kojima nas vodiš kroz svoje stihove su zaista vrijedni pažnje. Hvala ti što si ih spremna dijeliti sa svima nama!



V. K.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar