Zaljubljen u ljubav

13:39:00 0 comments


Volio sam je
Kao travu
I kao jasenje,
Ko trstiku i kanarinca,
Ko uspavanku
I majčino buđenje.
Zaljubio sam se u nju,
U malu djevojku,
U njezine prste nemoćne
U struk kostelje moje
Zelene.

Volio sam je,
Vodu divljeg jezera,
Dijete u povoju,
Vitku i brzu
Jegulju.
Nju, u čijim se kosama
Migoljila magla,
Nju, čiji je vrat
Skladni snop sita,
Čiji je hod
Šetnja paprati.

Nazivao sam je
Vidrom i lasicom,
Rijekom i pašnjakom,
srnom
i janjetom.

Jer se svlačila kao zora,
Jer se podavala kao svijeća
I otimala
Kao živica.

Volio sam je kao ženu,
Ko dijete,
Ko brata,
Volio sam je kao mir
I kao povratak;
Nju, vodu divljeg jezera,
Dijete u povoju,
Vitku i brzu
Jegulju.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar