Druga sloboda

23:36:00 0 comments


Mravi mi napustiše kuću
Vidim svoj i tvoj leš
Leševi na dnu noćnog jezera
gdje crno sunce sja

Tako sam oslobođen svih privida
(znojem sam vašega truda
vazda nepoznati prijatelji
oprao sanjive oči)

Kročim lagan kroz ogledala
tvoja i svoja

Ponavljam
otkad prozreh prvog mrtvaca
stekoh slobodu

Slobodan je koji uza me
na drugoj obali nepomičan leži
sa mnom prisno razgovara
Oko njega oboreni bogovi kruže nevidljivi
i neprestano neprestano
smireni s glave bacaju lovor u smeće

Ali s ove strane obale
gdje ti i ja boravimo
niču na glavama bogova
uvijek nove mladice lovora

I to se naziva povijest

Maknite mi ispred očiju ovog mrtvog mrtvaca
neka se izgubi iza uglova kuća

Maknite ga vičem s krovova

Sve sam mu oprostio davno

Zagreb, svibnja 1970.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar