More

04:53:00 0 comments


I gledam more gdje se k meni penje
i slušam more dobrojutro veli
i ono sluša mene i ja mu šapćem
o dobrojutro more kažem tiho
pa opet tiše ponovim mu pozdrav
a more sluša pa se smije
pa šuti pa se smije pa se penje
i gledam more i gledam more zlato
i gledam more gdje se k meni penje
i dobrojutro kažem more zlato
i dobrojutro more more kaže
i zagrli me more oko vrata
i more i ja i ja s morem zlatom
sjedimo skupa na žalu vrh brijega
i smijemo se i smijemo se moru



 
 

El mar


i mire el mar que puja cap a mi
i escolte el mar, bon dia, em diu
i ell m’escolta i jo mormole
oh bon dia mar, li dic fluixet
i encara més fluix li ho torne a dir
i el mar escolta, escolta i riu
i calla, i riu, i s’enfila,
i mire el mar, mire el mar daurat,
i mire el mar, que puja cap a mi,
i dic bon dia mar daurat
i diu el mar bon dia mar
i el mar m’abraça pel coll
i el mar i jo i jo amb el mar daurat
seiem plegats a la riba sobre la penya
i riem, i somriem al mar

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar