Male radosti

17:56:00 0 comments


Svaki je moj dan ispunjen
jednom radošću. Radujem se
sebi, kad naiđem na pusti
drvored, i kad se moji
znanci osvrću
za mojim odlaskom. Veselim se
skromnoj večeri, koju je
priredila
moja dragana. I prolazim
(sakat i pogrbljen
u znatiželjnim oknima!).
Zadovoljan sam svojim korakom
kad stupim
na mračno stubište i mislim
kako ću se ušuljati
da osvijetlim malu
sobicu. Sigurno ću potom
pružiti ruke
i zagrliti –
svoju tišinu.



Petites alegries


Cadascun dels meus dies s’omple
amb una alegria. Me n’alegre
per mi, quan em trobe una arbreda
deserta, i quan els que em
coneixen es giren
a mirar com me’n vaig. M’agrada
el sopar modest, que ha
preparat
la meua estimada. I passe
(tolit i geperut
per les finestres curioses!).
Estic satisfet amb cada pas meu
quan puge
l’escala fosca i pense
com entraré furtivament
per il·luminar la petita
cambra. Segur que després podré
estendre les mans
i abraçar –
el meu silenci.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar