Stihovi napisani u rano proljeće

08:14:00 0 comments



Kada u tihi uđoh gaj
Tisuću melodija ja
Tu ganut čuh jer i pjev taj
Tugu pobudit zna.

Priroda dade dušu svim
Stvarima pa i meni grudi
Njom prože, zgranuh se nad tim
Što ljud'ma čine ljudi.

Zimzelen svuda do jaglaca
Raste i dojam to je moj
Da svaka biljka s čežnjom baca
Za suncem pogled svoj.

Pjevale ptice dan su cio,
Žvrgolile su nešto, mile,
Njihov je cvrkut dokaz bio
Da radosne su bile.

Igrajući se vjetar krao
Stablima se kroz mlade hvoje;
Pomišljati sam tada stao:
Gle, čaroban kraj to je.

Ako taj plan i nauk sva
Narav nam i sad nudi,
Tad s pravom tužim zbog tog ja
Što ljud'ma čine ljudi.

William Wordsworth

(Preveo Luko Paljetak)

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar