Svijet od slova

04:44:00 0 comments
(Slobodan stil)


Ja živim u svijetu od slova,
u svijetu od vremena i dana,
u svijetu u kojem su godišnja doba
izgubila svoja obilježja -
u svijetu prirode. Lijep i hladan.

Ja sam živi u svijetu od slova,
u svijetu umjetnosti, medija i zabave,
u svijetu umjetnika, autora i pjesnika,
u svijetu u kojem se smijemo sami sebi,
kako bi mogli podnositi živote drugih.

Ja živim u svijetu od slova,
u zdanju kreativnih umova,
u komediji jednog vremena,
u ljubavi, miru i melodiji
uz pomoć kojih možemo biti poput kameleona,
što poprima boje svoje okoline.

Ja sam živi u svijetu od slova,
od zamisli, grafike i dizajna,
superprirodnom i s bankovnim provizijama,
uz glazbu i ritam pitanja:
tko sam ja? Kreator smisla?

Mogu pisati sve dok moja olovka škripi:
progutat ću sve pisce svijeta!


Michael Kwaku Kesse Somuah
(Gana, Afrika)

(Na hrvatski preveo
Vinko Kalinić)

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar