Ovako je pisao Katul

11:27:00 0 comments



Antunu Šoljanu


Na III. je gimnaziji bila djevojka
S nadimkom Gina
Imala je 16 ili 17 godina
Neprestano mi je pisala
Ljubavna pisma
Na koja ja nisam redovito odgovarao
Naučen ubijati ono što sam volio

Jedne večeri kad sam na zrinjevačkoj klupi čitao Vidrića
Gledah je kako se polako primiče ulazu hotela Palace
Grleći visokoga plavog stranca
Oči su joj sjale
Lice joj se žarilo
Kao kastilijanskim djevicama
U podnožju križa

I gledah je kako ulazi

Za par mizernih nylonskih čarapa za par bijednih gaćica
S kojima me je sutradan zavodila
Ali ja više nisam bio isti

Nakon toga
Mogao ju je imati u bilo kojem parku
U bilo kojem agramerskom portunu
Svaki socijalistički patriot svaki društveni trudbenik
Zamislite: moju Ljubav
Svaki kurvin sin.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar