Kao da me je fantom grlio

09:12:00 0 comments



Kao da me je fantom grlio,
mislio sam kako nisam sam šečući ovdje i ovim žalom;
no, onaj za kojeg sam smatrao da je samnom dok upravo šećem žalom, onaj kojeg ljubljah jer me je milovao,
dok se naginjem zureći kroz blještavilo svjetlosti, taj je potpuno isčezao.
A pojaviše se oni koji me mrze i ismijavaju.


(Preveo Darko Kotevski) 



 

As If a Phantom Caress'd Me

by Walt Whitman

As if a phantom caress'd me,
I thought I was not alone walking here by the shore;
But the one I thought was with me as now I walk by the shore, the one I loved that caress'd me,
As I lean and look through the glimmering light, that one has utterly disappear'd.
And those appear that are hateful to me and mock me.

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar