Zapis na dvije vode

18:03:00 0 comments


1

U ovom dobrom u radosnom u bijelom u svijetu
dobri radojica bjelić vavijek se radovao

i u tom kratkom u lijetu i kad je cvijetje brao
i kad je ratio i kad patio vazda je zvijezde krao

na putu kroz žitije sije on bugario nije
put žarka sunca gledao je i modra neba

i kad obvlada ga biijeme stade u vrijeme
na tom putu pade dosegavši tamu samo svoga greba

sada mu nitkor sadar mu ništor ne treba
u sjenci tog vječno plavog hlada

ne treba mu više ni vina ni hljeba
jer sitosti tu nije niti glada

ni sunca nit kiše

ne treba mu ništa
do sunčanih počivališta

2

Oprostite mi
što ipak vas molju

i bratiju i družinu i gospodu
do vratiju mojih do dođu da me pohodu

molju i kume i prijete i strine i nevjeste
da me ne minu već da me kad pominu
da me se kad sjete

jer ja sam bil kako vi sada jeste
a vi ćete biti kako sada jesam ja

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar