Sprovod

20:57:00 0 comments



«tako naglo, tko bi se tome nadao»
«živci i cigarete, upozoravao sam ga»
«kako-tako, hvala»
«razmotaj to cvijeće»
«i brat mu je od srca, očito takva porodica»
«s tom vas bradom nikad ne bih prepoznala»
«sam je sebi kriv, uvijek se u nešto miješao»
«trebao je govoriti onaj novi, nekako ga ne vidim»
«Janek je u Varšavi, Tadek u inozemstvu»
«ti si jedina bila pametna i ponijela kišobran»
«i što onda ako je bio među njima najsposobniji»
«prolazna soba. Basja neće pristati»
«slažem se, imao je pravo, ali to još uvijek nije razlog»
«s lakiranjem vrata, pogodi koliko»
«dva žumanjka, žlica šećera»
«to ga se ne tiče, nije mu trebalo»
«samo plave i samo mali brojevi»
«pet puta i nikad nikakva odgovora»
«u redu, mogao sam, ali i ti si mogao»
«dobro da je bar ona imala to namještenje»
«tja, ne znam, vjerojatno su rod»
«velečasni je pljunuti Belmondo»
«još nisam bila u tom dijelu groblja»
«sanjala sam ga ima tjedan dana, nešto me presjeklo»
«a kćerkica mu nije loša»
«sve nas to očekuje»
«izrazite udovici od mene, moram stići na»
«pa ipak je latinski zvučalo svečanije»
«bilo pa prošlo»
«doviđenja, gospođo»
«a da svratimo na pivo»
«telefoniraj, popričat ćemo»
«Četvorkom ili dvanaesticom»
«ja ovuda»
«mi tamo»

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar