Moj drug, gle, druga napada

02:06:00 0 comments



Moj drug, gle, druga napada!
Slikovit li je boj!
Vojnik postajem i ja,
A moj drug, podsmijeh moj!
Bje bojno polje! Sad mi daj
I oruzje i stijeg;
Ustrijelit sav cu narastaj,
Na slavni dat se bijeg!




My friend attacks my friend

My friend attacks my friend!
Oh Battle picturesque!
Then I turn Soldier too,
And he turns Satirist!
How martial is this place!
Had I a mighty gun
I think I'd shoot the human race
And then to glory run!





Il mio amico attacca il mio amico

Il mio amico attacca il mio amico!
Oh Battaglia pittoresca!
Poi io pure mi muto in Soldato,
Ed egli si muta in Satirico!
Com'e marziale questo luogo!
Avessi un fucile potente
Credo che sparerei alla razza umana
E poi via verso la gloria!

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar