Ja rano ustah, psa povedoh

01:51:00 0 comments



Ja rano ustah, psa povedoh
I posjetih ja more;
Sirene su iz podruma me
Tad gledat došle gore.

Fregate mi sa prvog kata
Konopljaste ruke pruže,
Za miša držeć mene, koji
Na pijesku dolje puže.

Al ne makoh se, sve dok plima
Kraj cipela mi prođe,
I zali pojas, pregaču mi,
I steznik inoj takođe.

I učini da ko s maslačka
Kap rose ono u trenu
Progutat mene hoće - tada
I ja takođe krenuh.

A ono slijedi; ćutila sam

Da peta mu srebrena

Na mom je gležnju, - cipela mi

Biserjem prekrivena.

Al kad smo grad mi sreli, ono
Baš nikog nije znalo;
Pozdravljajuć me okom, more
Tad vraćati se stalo.

Emily Dickinson

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar