Tužaljka Svetom Salvestru

04:23:00 0 comments


Godine, godine, lude godine
bezobzirne, što jurite kao mahnite
šezdeset na sat i baš vas briga
što je nekad momak sasvim mlad
o majko mila, danas čovjek star
Iz minute u minutu
sat po sat
nevino
kao dječja igra,
uklete
kao vještice
vi idete -
kao da je to ništa
- a mi za vama
k`o budale
- i tako svaki dan
Baš svaku od vas čekao sam vedro
čistog srca, uz šampanjac i pjesmu
od vlastitih snova krojio vam veslo
i razapinjao jedro - Neka plovi!
Neka bude sretna! - vikao sam svima,
a onda gledah, dogodi se meni
isto što i njima
Za ime Božje, godina jedna
još mlada i sasvim nova
prijatelju najdražem od sviju
odnijela je kosu, pa uz nogu bosu
sad kad se kupa iz mora viri
bradat a ćelav
Djevojka ona, za kojom se
okretala cijela riva
lijepa k`o jutro
nježna k`o brecaj zvona
ni dužna ni kriva
postala je nona
I svašta još, Bože mi prosti
doniješe i odniješe
godine što idu i vrijeme k`o ptica
što leti pa leti, sat po sat
dvadeset i četri na dan
Pa dobro, brate
dokle?
Čemu?
I kamo?
Eto da znate, godine
nove i stare, dokle smo došli
jedni dok slave, meni se plače
- u obilju radosti, žao mi je
svijeta što prolazi, nestaje,
nepovratno odlazi ...
i mladosti, mladosti,
što čekaju ih
svakojake gadosti
Da imam priliku i da mogu
baš u inat tome
šapnuo bih svakom od vas
kao rođenom bratu svome
- jebeš godine,
nazdravlje!
Godine, godine, lude godine
da imate srca, da ste bar malo fer
ne bi tako kao muhe bez glave,
bez smisla i pameti
jurišale samo prema naprijed
pa jedna za drugom k`o kruške pale
- neka bi zastala, stavila prst na čelo
razmislila malo i išla u ler -
o, kalendaru, kalendaru
zašto si tako tvrdoglav i proklet?
- zar i vama ne bi bilo svečanije i ljepše,
da onaj što vas slavi, umjesto pedeset
ima dvadeset i pet?
Vinko Kalinić


(Foto: pixabay)

Vinko Kalinić

Urednik

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu - bila bi: VEDRINA. Kristalna kocka vedrine . . .“ Tin Ujević

0 comments:

Objavi komentar