Priča o UDBI&SUDBI dobila i svoj kazneni epilog



Priča o UDBI&SUDBI dobila je i svoj kazneni epilog. 

Ja se u pravo baš i ne razumijem, jer su mi ljudi oduvijek bili puno draži i zanimljiviji od zakonskih paragrafa, ali što se mora, mora se. Županijsko državno odvjetništvo kaže da za klevetu mogu podnijeti privatnu tužbu, no nalazi i osnov sumnje za više drugih kaznenih djela koja se gone po službenoj dužnosti. 

Zamjenik županijskog državnog odvjetnika navodi sljedeća kaznena djela počinjena protiv moje, Bog me pomoga, kontroverznosti: nedozvoljena upotreba osobnih podataka, javno poticanje na nasilje i mržnju, kazneno djelo prijetnje, a sve u svezi stavka Kaznenog zakona koji se odnosi na zločin iz mržnje.

Ajde baš me zanima koliko je to RH pravna država, i po kojem je to zakonu kazneno djelo biti Srbin ili peder? 

Evo, potrudit ću se biti i edukativan i društveno koristan, pa dajem i svečano obećanje, kad dobijem potvrdu od Državnog odvjetništva da mi otac nije bio Srbin, nego Hrvat, i da nije bio oficir JNA, nego slobodni jebač na vlastitu odgovornost, da ću otići kod javnog bilježnika i u zapisnik se svojevoljno izjasniti i kao peder i kao Srbin. 

Zašto? 

Eto tako, danas kad svaka pizda može biti Hrvat, malo za promjenu. To jest nešto iz čistog gušta, a nešto i iz nužne solidarnosti. Pa ću poslat poštom jednoverznim Hrvatima za dugo sjećanje i pamćenje od kontroverzanog viškog pjesnika.


Usput, o kleveti ima i jedna lijepa misao najveće hrvatske pjesnikinje:

"Kleveta je način ubijanja. Nož je strašna stvar, ali je pravednija od klevete. Jer ubiti se može iz bijesa, samoobrane, ali kleveta je neshvatljiva. I mahom je   koriste najveći  "rodoljubi" u ime države. A oni zapravo uništavaju intelektualno najhrabrije ljude, slobodne duše koje dokazuju da nam domovina može biti i bolja."

Vesna Parun (Feral Tribune, 22. siječnja 1996.)